"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

sâmbătă, 13 august 2011

Şi spune aşa...

... în noaptea asta m-a scos un amic la o bere. Două... trei... Nu contează. Aşa, pe la 12- 1 noaptea. Când mă uitam şi eu la un film. Dar... am spus să-i dau o mână de ajutor omului, dacă avea chef să bea. Ca de obicei, după băut... încă judec.
Faza drăguţă e că ne-am întâlnit cu o dom'şoară, pe care am cunoscut-o acum vreo săptămână, care e feministă. Da' tare, nu oricum. Hotărâtă. Chiar foarte sigură pe ea. Partea frumoasă e că n-a prea avut argumente pentru "femeile sunt superioare". "Păi zi-mi... "
"Păi... sunt superioare."  Da, frate, da' de ce? Păi bărbaţii sunt ăia care sunt cu inteligenţa, cu tehnica, sunt practici, inventivi, da' tot femeile sunt superioare. Ăăă... well... why? Fac şi eu precum tipul din parodia de la Terminator. 
Why??? Mai că aveam puţin, şi o dădeam în lacrimi amare de suferinţă :)). "Păi... stai, că bucata asta e faină, merg să dansez."
"Go on..."
Sincer, acum... cunosc personal femei care îşi repară şi fac diverse - singure - prin casă. Schimbă singure un bec, îşi montează singure scaunul de birou proaspăt cumpărat din REAL, ba chiar unele "dau cu cheia" sub chiuvetă, dacă masculul din dotare e prea bou, şi nu mişcă nimic atunci când e nevoie. Toată stima pentru ele. Nu pot pălărie, dar dacă aş purta una, în mod sigur aş scoate-o şi m-aş înclina în faţa unor astfel de femei.
Însă cu domnişoara în cauză, şi feminismul ei... tot n-am reuşit să înţeleg care e faza. Până şi sor'mea, care e femeie (şi ce femeie... :) ) s-a uitat stâmb la ea.
Nu, frăţie. Dacă vii la mine cu treburi de genul, nu mă impresionezi. Trebuie să-mi aduci argumente, să-mi dai exemple, pentru că fără exemple... nu merge. Mie nu-mi trebuie mult, ca să-ţi spun despre invenţiile masculilor "proşti", pe care le foloseşti chiar în momentul ăsta, când bei un pahar de Jagermeister, îi trimiţi sms prietenei, sau mergi acasă cu taxiul care are aer condiţionat. Despre intrumente muzicale, mobilă, produse cosmetice, trenuri, eventual  frigidere căzute din avion, şi alte mizerii... de care tu nu ai "nicidecum" nevoie. Nooo... Pentru ea femeile sunt superioare.
Faza şi mai drăguţă... este că i-aş fi putut da (eu) exemple de femei care au realizat/inventat ceva. Femei. Nu puştoaice care au capetele în nori, şi cred că stăpânesc lumea. Am preferat să tac. Şi să mă amuz în continuare.
:)
Life is beautiful.
Some people are just stupid.

17 comentarii:

  1. Looooooooool:) ...Imi povestise si Alex despre tipa)Total de acord cu tot ce ai scris:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, de regula sunt scarbita de persoanele ce bat cu pumnul in piept cand spun ceva dar NU argumenteaza ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @addicted... uite asa era tipa respectiva... oricum, am suficient umor, ca sa ma amuze momente de genul

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai baieti, pai voi ati intimidat saraca fata. Ati luat-o pe nepregatite, s-a fastacit si a uitat argumentatia. O sa-si revina ea si o sa va explice ce si cum. :P :D Intr-o alta noapte de vara...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nice :))))... cu manuta pe inima spun ca n-am intimidat-o :)). Era foarte... in elementul ei.
    Dar... las' ca e buna si ea la ceva. Destinde fruntile :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt femeie şi declaraţia "prietenei" tale nu poate decât să-mi stârnească râsul :)) Nu cred că femeile sunt superioare bărbaţilor, nici măcar egale, mă gândesc (ca orice om) că între astea două sexe trebuie să se completeze reciproc. Eu nu vreau să fac ce face un bărbat, ci să-l determin pe el să facă "chestii specific bărbăteşti" pentru mine.

    Mai auzeam nişte individe ofticate că se încearcă scăderea numărului de femei din poliţie (din cauza concediilor de maternitate şi pretenţiilor pe care le au vis-a-vis de "probele prea grele"). Adică mi se pare uşor josnic să vrei ca o instituţie să-şi slăbească standardele ca să aibă timp Esmeralda să-şi facă unghiile french. Killăru' n-o întreabă dacă-i la ciclu în urmărire ca să ştie să fugă mai încet.

    Şi da, vorbesc eu, Anca G, femeie.
    Pace!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anca G... bine ca ai pus ghilimele :P
    ...partea buna e ca n-am astfel de prietene :))... ar insemna sa cobor standardele. Cred ca-mi place "nu vreau să fac ce face un bărbat, ci să-l determin pe el să facă "chestii specific bărbăteşti" pentru mine". Asta suna chiar ok :)
    Iar faza cu femeile in politie... ala nu prea e job pentru o femeie, daca se lasa cu urmariri, batai, si alte chestii de genul...
    Nu toate femeile pot fi GI Jane, dracu :))... Da' lumea viseaza la cai verzi pe pereti, si uniforme...

    Sa ai o zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Te amuza persoanele de genul asta pana incepe sa te scarbeasca ..

    RăspundețiȘtergere
  9. @addicted... yup! :)
    ... ma mai intalnesc cu personajul, ocazional. Foarte prietenoasa tipa :)). Cred ca duce lipsa de atentie :P

    RăspundețiȘtergere
  10. A vrut si ea sa spuna ceva interesant si nu i-a iesit, a dat cu bata in balta :)
    Torden, am facut click pe nickul tau si am aterizat pe ....alta pagina, una goala......wordpress parca?
    Si am comentat acolo ceva gen "ce faci, ti-ai sters blogul" :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. @hapi :)) eh, mititica...
    ... hapi, am conte pe gravatar, si pagina si pe wordpress, dar pagina am facut-o in ideea de a invata care e faza pe acolo... oricum setarile si aranjarile mi se par greoaie, am lasat-o deocamdata balta :)
    ...am avut alt blog, inainte de asta, se numea "space dust"... pe ala l-am sters.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ok, m-am lamurit
    Greoaie? Mie-mi spui? Nici acum nu stiu sa-mi aleg caracterele cu care scriu,cum sa fac paragrage,alineat....adica chestii minore :(
    Bine, nici nu m-am "jucat" sa vad ce si sum ca nu am timp, postez, comentez si......pana o sa gasesc pe cineva sa-mi explice mai pe indelete

    RăspundețiȘtergere
  13. @hapi :)) lasa ca ne facem noi mari :P

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) @gaby_d... eu? Noo... doar povestesc :)) :P

    RăspundețiȘtergere