"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

miercuri, 28 septembrie 2011

I am in love with myself - facebook shit

E un lucru pe care nu-l înţeleg...
Mai toată lumea foloseşte Facebook în ziua de azi. Ieri a fost Myspace-ul... alaltăieri a fost Hi5-ul... Ok... toate bune şi frumoae până aici.
Ce nu înţeleg... e asta: dai like la ce postezi. Păi... e clar deja... că dacă ai postat ceva, îţi şi place. Dacă nu-ţi plăcea, nu puneai dracu' treaba/link-ul/ideea... acolo. Deja oamenii văd că ai pus ceva nou "pe zid". Mi se pare şi mai ridicolă faza, când postarea trimite "prietenul" de "fb" către o chestie scrisă de tine. Păi (iarăşi), frate(!)... dacă nu-ţi plăcea/ nu-ţi ieşea nimic din chestia aia, n-o mai scriai. Chiar e necesar să ne arăţi cât de mult te iubeşti singur/ă ? Care-i ideea? Eşti prea singur/ă... nu-ţi dă lumea suficientă atenţie... sau nu te mulţumeşti cu cea pe care o primeşti?
Poate să-mi explice şi mie, cineva?

8 comentarii:

  1. Eu pe facebook intru foarte rar, doar ca sa mai las link cu cel mai recent articol de pe blog. Cand articolul ii apartine lui Dragos, Julien, otilia sau Lusio, dau si eu like, cand e scris de mine, evident ca nu. Daca am facut-o vreodata a fost in gluma. In rest nu dau like-uri, nu desfasor o activitate oarecare pe facebook. Mi-a certut Silvia in trecut ceva si am fost de acord(nu mai tin minte exact ce) si Aliceee sa sustin o campanie. Atata tot.
    Dar cei care isi dau singuri like poate o fac la misto.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata :)
    ... bine, una e sa sustii pe cineva, si alta e sa-ti dai like singur
    ... ma indoiesc de faptul ca respectivii o fac la misto, @Nice

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu inteleg cum isi poate da cineva auto like...si nu cred ca o fac la misto ci din dorinta disperata de a atrage atentia.Am si eu specimen din asta in lista, isi da zilnic auto like...Deci, de acord cu tine, S.!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha... deci imi intelegi nedumerirea, @Laura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am scris și eu cândva despre treaba asta, tocmai pentru că aveam un specimen în listă care el scria, el își dădea like, el își comenta, el dădea like la comentariu... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Iulia... e un lucru care mi se pare anapoda... mai ales ca-l fac mai multi oameni

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am multi in lista care dau like la ceea ce posteaza. E alegerea lor , pana la urma facebook e un joc, nu stiu cat de "serios" ar trebui respectate anumite reguli pe-acolo .
    Nu ma deranjeaza deloc like-urile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @hapi... e vorba de o doza de ridicol... si un prea mare entuziasm. Mult prea mare. Si pentru unii, poate... o forma de megalomanie

    RăspundețiȘtergere