"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

luni, 27 iunie 2011

Music... on my fingertips

Without music life would be a mistake. ~ Friedrich Wilhelm Nietzsche






Atunci când opresc laptopul, şi fâşâitul uşor al boxelor ne ţine companie timp de câteva secunde... mă regăsesc lângă tine, admirând în tăcere. Am trăit sutele de albume, mi-am pierdut numele printre miile de piese, de la calm extaz - la agonie, şi totuşi... nimic nu se compară cu muzica pe care o ascult, atunci când te tin în braţe. Să te privesc dormind, şi să-ţi mângâi încet... încet, părul de pe tâmple - este singura melodie pe care oricât de mult doresc, n-o pot fredona... e sunetul catifelat, fără nume, ce nu poate fi înregistrat de nici o născocire a oamenilor.
Astăzi, mai puţin decât ieri, tresari, şi ritmul alunecă, pentru câteva clipe. Îmi plimb degetele prin părul tău, şi revii, cu răsuflarea-ţi liniştită. Şi adormi în cu pace-n suflet, căci am aşternut peste tine aripi nevăzute. Învăluită astfel, te-ndrepţi spre neştiutele lumi ale somnului din prag de dimineaţă, când zgomotul stropilor de ploaie atinge temător frunzele de castan .





sursa foto : http://noelleanoellea.wordpress.com/2007/12/31/wings-of-angels/

Niciun comentariu: