"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

vineri, 10 iunie 2011

Nesfârşitul drum (2)

... şi doar atingerea vântului îi scutura vremelnic temerile adunate în păr, de-a lungul timpului. Căci mâinile acelea delicate, a căror frumuseţe stranie venea din  uşoara paloare a degetelor, nu-şi mai îndreptau tandreţea către chipul său. Iar toate cărămizile de argint ale cetăţii de odinioară... nu erau acum decât simple bucăţi de metal, ce zăceau prăvălite în praful roşiatic al apusului, hrănind Soarele şi Luna cu strălucirea lor rece.




"Uşor pierdut în ignoranţa tinereţii, simţeam îmbrăţişarea frăţească pe care mi-o oferea fără reţineri verdele înalt al copacilor ce-mi ieşeau în cale. Atunci, stropii de ploaie ai norilor întunecaţi aduceau pe fruntea mea acea blândă mângâiere, pe care doar lacrimile sălciilor de pe malul unui lac o dau, în orele dimineţii. Şi nevoia de soare se pierdea printre boabele reci de apă, căci eu eram ploaia... şi soarele, şi copacul înalt, care mă făceau să las capul pe spate, cu nările fremătând în răcoarea tomnatică a mirosului de pământ reavăn. Îmi amintesc apoi vântul, care lua din mine şoapta mută a numelui tău neştiut încă, undeva, departe..."




"Gândeam că ar fi trebuit să mă răscolească lipsa muzicii. Mă imaginam pe atunci sfărâmat de linişte, încet, încet, cu scrâşnetul metalic al unei maşini băgate la presă, pentru reciclare. Dar foşnetul ud al frunzei, şuieratul prietenos al vântului, îmbrăţişarea tunetului, şi ropotul sec al ploii - au devenit cântec nesfârşit. Iar tu... te ghemuiai la pieptul meu, zgribulită precum un pui de pisica ud, ne-nţelegând acordurile."




sursa foto: Google

6 comentarii:

  1. Unde locuieste muza ta? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. well... n-am una, la ora asta :)
    ... a fost... cineva... acum mult timp

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, puteai si tu sa zici : la mine in gand, intr-o frunza, in stele, intr-o alta galaxie.......Daca nu ai avea o muza nu ai scrie asa de frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. "Gândeam că ar fi trebuit să mă răscolească lipsa muzicii."
    Pe mine m-au rascolit randurile tale, si pentru o clipa m-am transpus in lumea imaginata de tine, iar muza, fermecata de gandurile tale, poate se indupleca si isi face iar aparitia in viata ta... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Hapi... scrisul scoate ce e frumos din noi... sau ce e intunecat, depinde. Chiar si... lipsa unei muze poate inspira :)...
    Ma bucur ca iti place:)
    @Nice... lumea pe care o descriu nu e chiar imaginata :P... vad si simt lucrurile in multe feluri. Asta... e unul dintre ele :)... cumva placut, cumva dureros.

    Hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place postarea pentru ca imi place natura,verdele,ploaia de vara si puii de pisica:)

    RăspundețiȘtergere