"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

duminică, 27 noiembrie 2011

Moşuleee!

Negru... şi roşu. Adăpostite de întuneric, îşi făceau veacul  într-o linişte constantă ce se aşternea peste fumul mentolat, paşii moi, şi mustăţile tăcute. Viaţa trecea prin ele cu putere, pulsând ritmic în venele de metal colorate, aşteptând.
... roşu, negru, galben.
... 380 de spiriduşi cărau coşuleţe de ambrozie colorată înspre creieraş, inimă, şi ochi, într-un uşor zumzet... ca un cântec.

Moş Crăciun se ridică în capul oaselor. "Ooohhh... iar am aţipit. Parcă pusesem unul dintre spiriduşi să mă trezească..."
"... unde e toată lumea?"

Pe una dintre mese erau răsfirate câteva cutii. Colorate din fabrică, reflectau lumina caldă a lumânărelelor fermecate de pe dulap, lumânărele care nu se topeau niciodată. "Asta nu e lucrătura mea" îşi spuse Moşul. " Eu desenez altfel."
"... iar eu... eu nu primesc cadouri, eu dăruiesc. Ce-i asta?"
Se aplecă peste masă, şi zări un pătrăţel de hârtie portocaliu: "Pentru C."
"Iar  e pus pe şotii spiriduşul cel mare" îşi spuse, rotind ochii în cap şi mângâindu-şi barba.
Pe una dintre cutiile mari găsi  lipită o altă bucăţică de hârtie: "Totul e asamblat şi instalat, stai fără grijă. Tu doar lasă-le unde trebuie"
Îşi frecă nervos nasul cel roşu, şi scotoci în buzunarul de la piept al vestonului. Câteva fire de tutun îi apărură între degete. "Mmm... încă mai am!"
Zâmbi satisfăcut, şi îşi umplu pipa pe îndelete, aşa cum îi plăcea. Trase un fum, şi se înecă râzând. Altă hârtie?
"Ce-i aici, biroul lui Moş Crăciun?"
"Moşule, am bătut la uşa ta azi-noapte. Cu vârfurile degeţelelor, apoi cu degeţelele, după aia cu palmele, şi la urmă n-am mai răbdat... şi am bătut cu pumnii. Şi Moşule... erai atât de obosit, încât n-ai auzit nimic-nimic.Cum ştiu că eşti ocupat în perioada asta, m-am gândit să-ţi dau o mână de ajutor, aşa, ca între prieteni. Şi pentru că voiam să mă mişc repede, i-am pus la treabă pe toţi spiriduşii din pădure.
O mai ţii minte pe  domnişoara aia frumoasă... cea despre care spuneai că este personajul principal al cărţii de poveşti pe care o scrii? Pentru ea sunt toate cutiile astea. Am spus că merge să îmbinăm utilul cu plăcutul, aşa cum fac unii oameni, şi i-am ales nişte componente/periferice PC. Noi suntem mulţi, dar cum suntem mici, abia am reuşit să le aducem la tine. Le-aş fi dus eu însumi, dar... ştii că renii tăi mereu găsesc ceva de râs când îmi văd urechile. Au ei ceva cu urechile ascuţite. Probabil sunt geloşi pe mine, pentru că am urechiuşe mai frumoase decât ei. Aşa că îţi las ţie plăcerea să îi duci cadourile frumoasei copile.
P.S.
Şi pentru că mi-ai spus odată, demult, că îţi place să ştii ce faci cadou, ţi-am scris ce conţin cutiile aici:

Barebone ASUS V6-M4A3000E,


 cu procesor AMD Phenom II X4 850 AMD Phenom II X4 850 AM3 2MB 95W,



un kit Kingston Dual Channel 8GB 1333 DDR3/1333MHz, două HDD SSD Kingston de  250 GB SATA II, un Blu Ray Asus BW-12B1LT,

 ... şi pentru bucuria ei, un monitor ASUS Asus LS248H, HDMI 24", 1920 x 1080, 2ms (Gray-to-Gray), 10000000:1, 300 cd/m2, HDMI, D-Sub, DVI-D, 0.272mm,


 împreună cu un sistem audio Asus CINE5 Sound Bar, 5.1

Moşule, sper să-ţi placă ce i-am ales. Nouă ne e dragă tare, şi cum ştiam că are nevoie de un sistem nou, un monitor mai mare şi mai bun, şi un sistem de sunet care să sune bine, am aruncat un ochi pe net... iar după ce ne-am sfădit, şi ne-am sfădit... le-am ales de la Oktal.ro.
Sărbători fericite, Moşule!"

Spiriduşul cel MARE.

Fumul se ridica parfumat din pipa Moşului.
"Ei hai, că e bună ideea. Şi configuraţia. Hehe... dacă ar şti spiriduşul că am făcut curs IT vara asta..."



postare scrisă pentru etapa 28 Super Blog 2011

Niciun comentariu: