"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Oh, well...

... în ultima vreme n-am avut chef de scris şi nici de citit, foarte mult. Bine, n-am avut nici poftă de mâncare... până şi tutunul de pipă parcă şi-a schimbat gustul, deşi e acelaşi, cu aceeaşi vanilie... Hmm...
Nu, n-am avut cum. Când trebuie să scriu la comandă, mi se taie cheful.  Pe o perioadă îndelungată, chiar.

Şi singurul care mi se pare c-a rămas constant... e vinul. Roşu, demidulce. Nici foarte aspru, şi nici "gâdilicios". Doar demidulce. Catifelat. Smooth. În sticle colorate. Cel care îţi cere momente de atenţie, de la scoaterea dopului - până la ultima sorbitură. Pe care poţi să-l bei singur, dar de care te bucuri şi mai mult - dacă te afli în compania cuiva drag :) Da :).

... am să fiu "away" încă vreo câteva zile, probabil. Aşa că nu vă grăbiţi să mă daţi dispărut.
Am trecut pe-aici ca să vă urez sărbători fericite :). Oriunde v-aţi afla. Chit că sunteţi musulmani, budişti, creştini, păgâni, sau atei.
Să aveţi un 2012 bun, şi lumină în suflete.
:)

12 comentarii:

  1. so...love it`s a bitch ! :))
    Sarbatori bune! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Silvia :) nup... doar ai tu un moment naspa :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba nu, esenta este aceea :)). Momentul naspa e ala in care te lasi mintit! Kill all the people!!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Silvia... :P... momentul naspa e cel in care alegi gresit oamenii inspre care-ti indrepti dragostea :)
    Try harder, try again
    :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori frumoase si vesele, cu dragoste, bucurii, armonie si multe zambete iti doresc si eu. Citatul imi este foarte familiar si foarte drag... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, @Nice :)
    Nu mai tin minte de unde l-am luat... de pe un blog sau de pe facebook. Oricum, nu-mi apartine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am folosit si eu pe un articol anul trecut, l-am luat pe pe tumblr. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Bau!
    Craciun fericit, Cristineatza!
    Sa ai un an nou mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  9. @gaby_d... era "Cristineatza" sau "... Cristi. Neatza" ? :)))
    Pentru mine e dimineata :P
    Un 2012 bun si voua :D !

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Pai dragostea e o boala, o eroare. Normal ca-ti alegi gresit oamenii :)), cine si-i alege bine?

    RăspundețiȘtergere