În dreapta... sau în stânga? Pentru că... vorbind despre interiorul noului Yaris - construit în Franţa, nu ştii unde să uiţi prima oară. Totul, la o maşină de genul, constă în detalii. Pornind de la fineţea liniei portierelor, trecând prin design-ul scaunelor, şi ajungând la dotările bordului. Mă simt foarte bine într-o maşină, doar dacă producătorul îmbină confortul cu performanţa şi eleganţa... şi nu în ultimul rând, cu un gând bun îndreptat către mediu. Toate astea înseamnă linii plăcute, dar simple, culori bine alese, spaţiu, un motor care poluează puţin, şi opţiuni. Muuulte opţiuni.
E în firea mea să-mi placă extremele. Îmi plac maşinile ale căror motoare duduie. Brutale. Cu linii drepte, de teren, sau maşinile de curse, cele care mă fac să simt vibraţiile motorului în piept, şi care-mi ridică adrenalina.
Însă în acelaşi timp îmi plac maşinile silenţioase,
care mă ajută să mă relaxez, şi să ajung acolo unde doresc, în cel mai mare confort posibil. Pentru că într-o lume a vitezei, am nevoie de relaxare şi vreau să-mi fie toate lucrurile la îndemână.
La gama Yaris... numărul detaliilor este copleşitor.
Jante din oţel, mânerele portierelor în culoarea caroseriei, oglinzi cu acţionare electrică şi semnalizare încorporată, tapiţerie textilă, volan îmbrăcat în piele pe care se află comenzile pentru sistemul audio şi cel Bluetooth, turometru, aer condiţionat cu reglare automată, geamuri electrice la uşile spate, senzor de ploaie, senzor de lumină, transmisie "multi-mode" şi "multi-drive", dispozitive de pretensionare şi limitatoare de forţă, ABS cu distribuţie electronică a forţei de frânare, asistenţă la parcare, suspensii MacPherson care dau stabilitate, sistem de control al tracţiunii, sistem de control al stabilităţii, GPS, camera video pentru marşarier, închidere centralizată cu Smart Entry, şi... pentru că veni vorba de centru... ce m-a atras foarte mult este modelul Luna, cu sistemul Toyota Touch.
Toyota Touch&Go vine cu harta Europei, avertizare personalizabilă a limitei de viteză, bază de date extinsă a punctelor de interes, conectivitate Bluetooth si USB.
Cu asemenea lucruri, Toyota a dus ideea de maşină personală la un alt nivel.
Practic, ca să spun aşa, e un... calculator pe roţi, care preia din sarcini, şi m-ar face să mă simt excelent. Pentru că aşa m-aş simţi într-o maşină elegantă, care îmi oferă stabilitate, siguranţă cu 9 airbag-uri, un sistem radio CD, cu 6 difuzoare, şi care are răcire până şi în... torpedou :P .
Dacă vine vorba de călătorit, sau simplul mers la serviciu, astea se pot face cu multe maşini, mai mult sau mai puţin dotate, care a căror grad de poluare este ridicat. Însă de parcările şi condusul în siguranţă, audiţiile şi navigarea - mă pot bucura foarte bine cu un Yaris, făcut de Toyota, care a câştigat titlul de "cel mai verde" producător.
Postare scrisă pentru SuperBlog 2011,etapa 8
Dupa o cafea ce ma baga in extaz ma vreau in fata unul volan sa bag acceleratia in extaz. :))
RăspundețiȘtergereSunt sigur ca ti-ar placea sa conduci o minune din asta, @addicted :). Atentie insa cu acceleratia :P
RăspundețiȘtergere