"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Movies, anyone? 2011, un an cam slab (5)

Trebuie să spun că sunt dezamăgit de multe dintre filmele realizate anul ăsta. Pentru că par a fi luate din lada cu resturi, cele mai multe dintre ele.
Excepţie de la "regulă" face The Ledge, în care joacă Liv Tayler (Armageddon, LOTR), Charlie Hunnam (unii dintre voi îl ştiţi din Sons Of Anarchy), Patrick Wilson (Watchmen, A Gifted Man) şi Terrence Howard (Crash). Filmul e gândit destul de bine, şi merită punctajul de pe IMDB, poate chiar mai mult de atât.
E interesant să-l vezi pe Charlie Hunnam jucând un rol mai puţin agresiv, pe Liv Tayler cu o faţă ştearsă, sau pe Patrick Wilson în rolul unui om dus... de prea multe ori la biserică. Terrence Howard... ei bine, el e... Terrence Howard. Acelaşi... dar parcă altul. Asta mă face să plac felul în care joacă.
Mda :). Păi, ca să n-o mai lungesc mult... cine are chef de o dramă bună... tocmai am recomandat una :)
Enjoy!


6 comentarii:

  1. Mi-a placut foarte mult ce am vazut in trailer, cu siguranta voi cauta filmul, sper sa-l si gasesc. Sa mai faci recomandari din astea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vizionare placuta, atunci, @Nice :)
    Hihi... sigur ca fac :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Îl iau, îl iau :) Îl pun pe lista mea de to watch.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa il caut si eu. Mi-e dor de un film bun...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iulia - cu incredere :). Stii ca sunt pretentios la filme :)

    RăspundețiȘtergere