"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

luni, 7 noiembrie 2011

Cu ce? Păi... cu un K53SV

Cu un i7 de la Intel, şi 8GB RAM, plus un hard disk de 750 GB, zic eu că mi-aş putea vedea liniştit de treabă. Treaba însemnând devirusări, rularea multor aplicaţii simultan, "săritul" din pagină în pagină, sau din tab în tab, rularea unei aplicaţii 3D, sau o recuperare de date, şi de ce nu... "minunatele" mele teste, pe care le fac atunci când mai găsesc câte un program interesant pe Softpedia.



Un K53SV-SX379D i7-2630QM ar fi numai bun pentru aşa ceva. Puterea de lucru oferită de ASUS vine la pachet cu nişte inovaţii, care ridică în clasamente produsele din seria "K". Una dintre ele este IceCool Technology, o schimbare a arhitecturii din interiorul laptop-ului, care a dus sursele de căldură departe de touchpad. Ajutat de sistemul de răcire, touchpad-ul atinge maxim... 26 de grade Celsius. 
Asta ar fi prima treabă bună. Pentru că mă disperă un touchpad care se încinge. Şi nu în ultimul rând, unul care intrepretează aiurea comenzile. Pentru asta, ASUS s-a gândit la Palm Proof, care distinge diferenţa dintre contactul cu palma şi cel cu degetul.



Pe al doilea loc, după touchpad, e autonomia dată de Super Hybrid Engine, care face seria K să atingă 5-6 ore de funcţionare, cu până 25% mai mult decât timpul de funcţionare al laptop-urilor făcute de alţi producători. Asta se face prin "tăierea" curentului la piesele care nu sunt folosite. Nu foloseşti audio? Nici o problemă, se economiseşte puţin curent. Nu "tragi" de procesor? Nici de placa video? Păi uite aşa te ţine bateria 5-6 ore.  Ceea ce n-are cum să nu-mi placă. Mobil înseamnă pentru mine să mă îndepărtez de priză cât mai mult. În timp, şi spaţiu :P.



Am viteză, am răcire bună, şi autonomie. Ce-mi mai trebuie? USB 3.0, pentru rate mari de transfer. Şi modelul K53SV,  de la Oktal, are 3.
După ele, vine tastatura, care a fost premiată cu IF Award. Scriu, deci am nevoie de o tastatură plăcută la atingere, pe care să nimeresc tastele. Şi care... să nu reţină praful.
Peste toate astea vine o carcasă cu linii foarte plăcute, şi un palmrest elegant, din aluminiu şlefuit. Şi uite aşa... am tot ce-mi trebuie. Într-un singur pachet.



postare scrisă pentru etapa 16 SuperBlog 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu