"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Hit me in frames. Many frames.




De ce să mă gândesc la un dual core, când pot avea un quad core? Şi de ce să am un quad core, dacă n-am şi Dual Graphics? Şi ce ar fi Dual Graphics, fără un AMD Perfect Picture HD?
Şi ce ar fi să am quad core, cu Dual Graphics, AMD Perfect Picture, şi un Cool ‘n’ Quiet Technology?


Privind dintr-un unghi, cam toate chip-urile seamănă cu nişte gândăcei. Fie că gândăceii se numesc SIS, VIA, Intel, Realtek, Cyrix, Creative, CMI, sau AMD… toţi au multe picioare. Numai că… unii fac mai mult decât alţii.

Îmi aduc aminte de vremea când trebuia să prind fluturi şi tot felul de gângănii, să le bag la insectar. Nu m-am dat în vânt după trecut insectele cu pricina prin bolduri. Barbară treabă. Parcă erau mai frumoase vii. Mă rog… măcar unele dintre ele :)
În schimb… mi-ar plăcea să am un alt fel de insectar. Unul din care AMD să nu lipsească. Mai exact, gândăcelul Llano. Pentru că e mic, şi face atât de multe. 

Ce e mic, are multe picioare, e verde, consumă puţin curent, şi are putere mare?

În secolul XXI, pot să fac mai multe lucruri. Deodată. Pot să lucrez în Office, să rulez în background un videoclip HD, împreună cu o grămadă mare-mare de tab-uri, deschise pe o grămadă mare-mare de pagini. Pot să rulez nişte jocuri care par a fi rupte din filme. Toate cu un consum mic de current. Mic. 

Mi-ar plăcea să am un "insectar" plin. Numai al meu. Cu gândăceii Sabine, Bulldozer, E-350, şi Brazos. Ca să lucrez şi să joc - în toate chipurile posibil. Fără să stau cu grija că-mi vine factura la curent, şi mă schimb la faţă. Fără să-mi fac griji pentru formatele HD. Şi nici pentru frame-uri. Şi fără să-mi fie teamă că am cumpărat ceva, şi are  bug-uri.


postare scrisă pentru etapa 18 SuperBlog 2011


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu