"... αи∂ σиcɛ ʏσʋ ωακɛ, тяʋℓʏ ωακɛ, ʏσʋ'ℓℓ яɛмɛмвɛя, тσσ."

miercuri, 30 noiembrie 2011

Ultima probă

Uhh... am ajuns şi la asta.

Am fost întrebaţi ce am păstra, şi ce am modifica la regulamentul SuperBlog.


Sper să mi se ierte modul direct în care pun problema, dar... aţi întrebat, răspundem.
Păi... în primul rând, ce trebuie să se ia în calcul este setul personal de reguli al... celui care mânuieşte regulile. Şi o regulă trebuie să devină postarea în ordine cronologică a probelor (un exemplu în direcţia asta poate fi găsit la etapa 31, al cărei "deadline" e mai mic decât al etapei 30). Asta e primul lucru care trebuie schimbat.

Al doilea lucru care ne-a dat de furcă este acea limită de cuvinte. Păi... sunt blogger, chiar dacă nu scriu eu foarte des şi foarte mult... poate am inspiraţie, şi vreau să depăşesc cu mult 600 de cuvinte, sau "ţ" caractere. Adică... dacă mi se cere o postare cu ceva fantezie, SF... scriu una de vreo 1300 de cuvinte, ca să se închege povestea, sunt bucuros că mi-a ieşit ceva, după care îmi cade faţa când îmi dau seama că am scris dublu(şi ceva). Şi pune-te şi taie... Şi ce a ieşit nu m-a mulţumit. Nu prea se leagă o cerinţă de genul "scrie sf despre un gadget", având în vedere că trebuie să dai şi detalii despre gadget-ul respectiv - cu o limită de 600  de cuvinte.
Iar limita minimă  de 300 de cuvinte e  şi ea cu dus-întors.

Al treilea lucru (important) este jurizarea. Am văzut postări care au primit punctaj maxim, şi postări bune, care au primit... ceva, acolo. Cei care fac jurizarea trebuie să aibă ceva de-a face cu scrisul pe blog, ca să aprecieze corect o postare. Ca idee, nici acum nu am primit vreun mail referitor la contestaţia pe care am depus-o la prima etapă. Evident, punctajul a rămas acelaşi. E vorba de treaba aia legată de "creativitate si obiectivitate", la care... să fim sinceri, nu avem cum să fim obiectivi, pentru că mulţi dintre noi nu au pus mâna pe laptop-ul respectiv. Poate suntem atât de săraci, încât nici n-am auzit de el.
Nu mi se pare corectă treaba cu "Sponsorii nu au obligaţia de a răspunde la contestaţii". De ce, întreb? E un alt lucru care ţine de regulament. Păi... dacă faci jurizarea, de ce să nu te ocupi şi de contestaţii? Sau oamenii care fac jurizarea nu greşesc niciodată? Pardon... omul. Pentru că era unul singur. Îmi place să cred că sponsorilor le pasă de noi, cei care scriem despre produsele lor, în felul ăsta făcându-le reclamă. Juriul format dintr-un singur om? Unul singur? De ce nu se iau nişte bloggeri buni, care să jurizeze corect etapele, contra cost?
Nu în ultimul rând, distanţa între etape. La unele a fost chiar bună, la altele prea mică. Unii dintre noi mai şi muncesc, pentru a avea ce pune pe masă. Ore întregi. Dacă omul vine obosit după "ţ" ore de muncă, numai creativ nu mai este... credeţi-mă. O distanţă de 2-3 zile între etape e binevenită.

Aici închei. Le doresc sărbători fericite organizatorilor, sponsorilor şi partenerilor media, precum şi bloggerilor care au participat la concurs şi s-au chinuit să ajungă la final :)



Organizatori SuperBlog 2011:
PCNEWS
SwissPlan.biz

postare scrisă pentru etapa 33 SuperBlog 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu